توسعه دهنده پی اچ پی PHP Developer

توضیح شغل

توسعه دهنده PHP مسئول مدیریت سرویس های تبادل داده بین سرور و کاربران است. وظیفه کلی او توسعه منطق سمت سرور، تعریف و نگهداری پایگاه داده مرکزی و اطمینان از عملکرد و پاسخگویی به درخواست های قسمت جلویی خواهد بود. همچنین او مسئول ادغام عناصر جلویی ساخته شده توسط همکاران در برنامه است. بنابراین، درک اساسی از فناوری های جلویی نیز برای او لازم است.

توسعه دهنده PHP توانایی اداره چندین وب سایت، برنامه و همچنین توسعه برنامه ها را با استفاده از زبان PHP دارد. او با دانش برنامه نویسی PHP هر پروژهای را به خوبی انجام داده و با هماهنگی عالی با مشتری همواره انتظارات مشتری را برآورده می کند و نیازهای پروژه را به خوبی درک می کند. او از بهترین ویژگی های PHP استفاده کرده تا توسعه مطلوب PHP را ارائه دهد. PHP رایج ترین زبان برنامه نویسی وب، طی یک دهه گذشته محبوب ترین زبان توسعه وب نیز بوده. بنابراین غالبا توسعه دهنده PHP را یک توسعه دهنده وب میشناسند که می داند چگونه برنامه های وب را از طریق زبان برنامه نویسی PHP توسعه دهد.

توسعه دهنده پی اچ پی PHP Developer

وظایف توسعه دهنده PHP شامل؛ ادغام عناصر روبه رو با کاربر که توسط توسعه دهندگان جلویی ساخته شده، طراحی، تولید و توسعه ماژول های PHP کارآمد، قابل آزمایش و قابل استفاده مجدد، حل مشکلات پیچیده و چالش های برنامه و یکپارچه سازی راه حل های ذخیره اطلاعات است.

ساعت کاری و محل کار

کار در این حرفه معمولا به صورت تمام وقت یا پاره وقت انجام می گیرد و محل کار در محل شرکت یا سازمان مربوطه است.

مهارت ها

کار در این حرفه نیازمند داشتن مهارت های شخصیتی چون داشتن روحیه کار تیمی، علاقه به پژوهش و یادگیری تکنولوژی‌های جدید، مهارت تحلیلی و حل مسأله، خلاقیت، توانایی مستندسازی.

همچنین نیاز به داشتن مهارت های تخصصی چون تسلط بر زبان برنامه نویسی PHP، آشنا با یکی از فریمورک‌های MVC PHP، ترجیحا Yii Framework، تسلط بر فناوریGit ، آشنایی با فریم‌ورک PHP، آشنایی با CSS, HTML, JavaScript, jQuery, Css3, Bootstrap، تسلط بر مفاهیم Database، آشنایی با مفاهیم طراحی نرم افزار و مستندسازی، آشنایی با برنامه ‌نویسی شی گرا (OOP)، آشنایی با معماری SOA، تسلط بر مفاهیم کدنویسی AMP، آشنایی با mysql، آشنایی با دیزاین پترن و آشنایی با زبان انگلیسی است.

توسعه دهنده پی اچ پی PHP Developer

مدارک تحصیلی و دوره های آموزشی ضروری برای احراز شغل

مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات یا سایر رشته های مرتبط. گذراندن دوره های آموزش زبان برنامه نویسی PHP.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا