توسعه دهنده وب Web Developer

منتورینگ توسعه دهنده وب

توضیح شغل

وسعه دهنده وب متخصص فناوری اطلاعاتی است که وب سایت ها را طراحی، توسعه و نگهداری می کند. او از انواع زبان های برنامه نویسی چونHTML ،CSS و JavaScript، برای تولید و توسعه وب سایت استفاده می کند. او درخواست شرکت را برای اطلاع از اینکه چه فناوری هایی برای ساخت وب سایت نیاز است، جمع آوری کرده و با استفاده از مهارت های فنی خود، با طراحان وب همکاری می کند تا ظاهر و نمای کلی وب سایت را تعیین کند. او همچنین با تیم برنامه نویس نرم افزار برای دستیابی به اهداف دیجیتالی کسب و کار شرکت همکاری می کند. او باید دانش بالا در حوزه سیستم های مدیریت محتوا داشته و توانایی ترجمه نیازهای تجاری سازمان به عملکردهای مورد پسند مشتری را داشته باشد تا بتواند تأثیر وب سایت را در حوزه صنعت سازمان گسترش دهد. او مسئول به روزرسانی برنامه های آنلاین فعلی و همچنین توسعه و تست قابلیت های برنامه های جدید برای اطمینان از مطابقت برنامه های جدید وب سایت با نیازهای شرکت است.

عمده وظایف توسعه دهنده وب شامل؛ تولید برنامه هایی که به مراحل چرخه عمر توسعه نرمافزار (SDLC) می پردازند، توسعه روش های جامع آزمایش برنامه، به روز کردن برنامه های موجود برای مطابقت با استانداردهای امنیتی و عملکردی سیاست های وب سایت شرکت، پیاده سازی ابزارهای آزمایشی به منظور کنترل عملکرد مداوم وب سایت شرکت است. همچنین باید در به روزرسانی سیاست های توسعه برنامه شرکت کرده تا اطمینان حاصل کند که همه برنامه های آینده از آخرین الزامات فنی برخوردار هستند. کار توسعه دهنده وب  برنامه نویسی یا طراحی وب سایت نیست بلکه او باید راهکارهایی برای پیشرفت وب سایت ارائه کرده و به کار طراحی سایت سرعت بخشد. توسعه دهندگان وب به سه دسته توسعه دهنده جلویی، پشتیبان و پشته کامل وب سایت تقسیم می شوند.

توسعه دهنده وب Web Developer

 

ساعتکاری و محل کار

کار در این حرفه اکثرا به صورت تمام وقت است و محل کار در محل شرکت یا سازمان مربوطه است.

مهارت ها

برای احراز این شغل نیاز به داشتن مهارت های شخصیتی چون مهارت کار گروهی، انعطاف پذیری، تعهد و انگیزه خدمت، خلاقیت و نوآوری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و داشتن مهارت های تخصصی چون تجربه در توسعه و آزمایش برنامه و اجرای SDLC، امکان ایجاد اسناد پشتیبانی برای برنامه های جدید، دانش به روز زبان های برنامه نویسی چون CSS، HTML، JavaScript، php، جاوا، تسلط بر ux و ui، تسلط بر wordperess، آشنایی باGit، آشنایی با بانک های اطلاعاتی Oracle، MySQL، آشنا به REST & SAOPاست.

توسعه دهنده وب Web Developer

مدارک تحصیلی و دوره های آموزشی ضروری برای احراز شغل

مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات یا سایر رشته های مرتبط گذراندن دوره آموزشی زبانهای برنامه نویسی CSS، HTML، JavaScript، php، جاوا و توسعه وب.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا