توسعه دهنده جاوا Java Developer

توضیح شغل

توسعه دهنده جاوا مسئولیت ساخت برنامه های جاوا برای دسکتاپ و موبایل را بر عهده دارد. مسئولیت اصلی او طراحی، پیاده سازی و توسعه برنامه ها و هماهنگی با سایر اعضای تیم که روی لایه های مختلف زیرساخت کار می کنند، است. از وظایف توسعه دهنده جاوا ترجمه استوری بوردهای برنامه و طراحی، ساخت و نگهداری کد جاوا کارآمد، قابل استفاده مجدد و قابل اعتماد است. همچنین او وظیفه اطمینان از عملکرد، کیفیت و پاسخگویی در برنامه ها، شناسایی اشکالات و در نظر گرفتن راه حل برای آن ها، کمک به حفظ کیفیت کد، سازماندهی و اتوماسیون کد را عهده دار است.

توسعه دهنده جاوا Java Developer

ساعت کاری و محل کار

کار در این حرفه اکثرا به صورت تمام وقت یا پاره وقت است و محل کار در محل شرکت یا سازمان مربوطه است، گاهی مواقع امکان کار به صورت دورکاری در این حرفه است.

مهارت ها

کار در این حرفه نیازمند داشتن مهارت های شخصیتی چون توانایی کار تیمی و حل مساله، تطابق پذیری بالا، علاقه به یادگیری، تحقیق و توسعه و همچنین مهارت های تخصصی چون تسلط به زبان جاوا و ترجیحا تجربه کار با Spring وHibernate، آشنایی با Web Serviceها، آشنایی با دیتابیس‌ها، مخصوصاSQL، تسلط به ورژن کنترل git، آشنایی با مفاهیم برنامه نویسی شی گرا (OOP)، آشنایی با معماری‌های برنامه نویسی مخصوصا microservice‌ها، کار با APIها و کتابخانه‌های جاوا، ساختار داخلی JMV، برنامه‌نویسی Kotlin.

توسعه دهنده جاوا Java Developer

مدارک تحصیلی و دوره های آموزشی ضروری برای احراز شغل

مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات یا سایر رشته های مرتبط گذراندن دوره های آموزش جاوا ۸،Spring ، Microservices، OOP.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا